هراس رژیم صهیونیستی از وقوع انتفاضه | جلوگیری از یورش یهودیان به مقبره حضرت یوسف(ع)
کد خبر: 3877976
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳

هراس رژیم صهیونیستی از وقوع انتفاضه | جلوگیری از یورش یهودیان به مقبره حضرت یوسف(ع)

ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل ترس از درگیری با فلسطینیان و شدت گرفتن وخامت اوضاع امنیتی از ورود صدها یهودی به مقبره حضرت یوسف(ع) در کرانه باختری جلوگیری کرد.

هراس رژیم صهیونیستی از وقوع انتفاضه | جلوگیری از یورش یهودیان به مقبره حضرت یوسف (ع)به گزارش ایکنا؛ به نقل از خبرگزاری الملعومه، ارتش رژیم صهیونیستی با اعلام این خبر گفته که تصمیم دارد ورود دسته‌جمعی گروه‌های یهودی به شهرهای فلسطین را بنا بر اقتضائاتی کاهش دهد.

رادیو رژیم صهیونیستی به نقل از منابع خبری فلسطینی اظهار داشت: از زمان کشته شدن یک مبارز فلسطینی در پی درگیرهای شهر جنین که در پنجشنبه گذشته رخ داد، یورش ارتش این رژیم  از ترس افزایش درگیری‌ها و‌ امکان وقوع انتفاضه در کرانه باختری، کاهش یافته است.

در همین راستا ارتش رژیم اسرائیل ضمن اعتراف به تلاش در راستای آرام کردن اوضاع امنیتی در کرانه باختری ادعا کرده که هیچ ارتباطی بین شهادت رزمنده فلسطینی و تصمیم این ارتش برای لغو ورود یهودیان به مقبره حضرت یوسف(ع) وجود ندارد.

یادآور می‌شود، از زمان اعلام طرح معامله قرن، مناطق مختلف فلسطین صحنه درگیری میان فلسطینی‌ها با نظامیان رژیم صهیونیستی است.

سایر مناطق سرزمین‌های اشغالی نیز طی روزهای اخیر شاهد تظاهرات مردمی در اعتراض به اقدامات ضد فلسطینی آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده است.

انتهای پیام
captcha